Auditoren van kwaliteitsinstituut Perspekt hebben in april gesprekken gevoerd en meegekeken met de dagelijkse zorg in Oudshoorn. Op basis van hun bevindingen kennen zij Oudshoorn voor de komende 3 jaar opnieuw het gouden keurmerk toe, mits de tussentijdse audits ook positief uitpakken. Oudshoorn heeft al goud sinds de eerste beoordeling in 2011.

Betrokken, enthousiaste medewerkers

De auditoren waren stuk voor stuk enorm positief over de manier waarop de medewerkers zorg leveren. Uit het rapport:

Betrokken, enthousiaste medewerkers

De auditoren waren stuk voor stuk enorm positief over de manier waarop de medewerkers zorg leveren. Uit het rapport:

Verpleeghuis Oudshoorn heeft als kernwaarden oprechte aandacht voor elkaar, toegankelijkheid voor iedereen, verbinden voor de beste zorg en we organiseren met lef. De bevindingen van het auditteam sluiten hierop aan. Betrokken en trotse medewerkers werken hard om dit waar te maken. Zeker in het voorgaande jaar waar er veel uitdagingen zijn geweest door de coronapandemie hebben de medewerkers en de organisatie alles uit de kast gehaald om de beste mogelijke zorg te leveren. Als pluspunt heeft deze periode een goede samenwerking tussen cure en care opgeleverd.’

Trots

Directeur Birgitta Weimar is trots op het gouden PREZO keurmerk.

“Ik ben trots op de medewerkers van Oudshoorn. We hebben met elkaar – ook in een lastig jaar zoals het afgelopen jaar – oprechte aandacht aan bewoners en aan elkaar gegeven! Dat dit wordt bekroond met het gouden keurmerk, is een groot compliment voor iedereen.”
Birgitta Weimar, directeur